|
|
Program zajęć dziennikarsko-filmowych
z elementami dramy
w Gimnazjum nr 132 z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie.
Autorka programu: p. Klaudia Gontarska
|
|
2014/2015
Autorski program opracowany został na trzyletni okres kształcenia w gimnazjum na zajęciach dziennikarsko-filmowych z elementami dramy.
Podczas spotkań uczniowie rozwijają swoje talenty, kształtują własną osobowość oraz wyrabiają w sobie umiejętności świadomego i odpowiedzialnego operowania słowem mówionym i pisanym.
Program nastawiony jest przede wszystkim na działania praktyczne; uczestnictwo w życiu kulturalnym środowiska, regionu oraz odkrywanie swoich zdolności w dziedzinie dziennikarstwa, filmu i teatru.
|
Klaudia Gontarska
Hej kolęda, kolęda
Dnia 8 grudnia uczniowie kl. 1c przygotowali świąteczną niespodziankę dla swoich rodziców: wystawili Jasełka klasowe.
Rodzice również pamiętali o świątecznych tradycjach i w klasie zapachniało domowymi wypiekami, na przystrojonych ławkach pojawiły się pierniki, sernik, strucle i inne smakołyki.
Mile spędzony wieczór umocnił nas wszystkich w przekonaniu, że warto się jednoczyć i pamiętać o najważniejszych wartościach, takich jak: miłość i rodzina.
|
Galeria
Klaudia Gontarska
Uczniowie na planie filmowym "Miasto 44" w reż. Jana Komasy
W listopadzie uczniowie zwiedzili Wytwórnię Filmów Dokumentalnych i Fabularnych oraz plan filmowy filmu "Miasto 44" w reż. Jana Komasy.
Na PLANIE FILMOWYM za pomocą zróżnicowanych aktywności zaaranżowanych w otoczeniu oryginalnej scenografii z filmu pt. "Miasto 44" uczestnicy programu autorskiego mieli wyjątkową okazję poczuć się jak twórcy filmu i znaleźć w miejscach na co dzień dostępnych tylko dla członków ekipy filmowej.
Uczniowie mogli poczuć się jak gwiazdy filmowe; w garderobie zostali przebrani w stroje powstańców warszawskich, pani charakteryzatorka wszystkich ucharakteryzowała i wprowadziła w tajniki filmu.
Dla wszystkich był to niezwykły dzień, pełen wrażeń i nowych doświadczeń.
|
Galeria
Klaudia Gontarska
Galeria 2
Klaudia Gontarska
Galeria 1
Klaudia Gontarska
| |
|